ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

Για τα κενά των αναπληρωτών και τις υπηρεσιακές μεταβολές

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ!

ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ! ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝΤΑΙ, ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ, ΤΕΤΑΡΤΗ 1/9, ΣΤΗ 1 μ.μ. ΣΤΗΝ ΠΔΕ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας πραγματοποίησε χθες (30/8) παρέμβαση στη ΔΔΕ Κέρκυρας, προκειμένου να απαιτήσει να δοθούν όλα τα κενά στους αναπληρωτές. Η παρέμβαση αποδείχτηκε αποκαλυπτική για τις διαθέσεις και τις στοχεύσεις του Υπουργείου, τόσο για τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, όσο και για τις υπηρεσιακές μεταβολές, οι οποίες θα ακολουθήσουν:

  • Η κάθε ΔΔΕ μπορούσε να δηλώσει στον ΟΠΣΥΔ, ακριβώς τόσα κενά, όσα και οι προσληφθέντες εκπαιδευτικοί. Δηλαδή, ακόμα κι αν σε έναν κλάδο είχαμε 15 κενά αλλά μόνο 11 αναπληρωτές, η Διεύθυνση θα έπρεπε να επιλέξει το ποια κενά θα έδινε προς πλήρωση. Η επιλογή γίνεται με βάση τα δικά τους κριτήρια και τις δικές τους προτεραιότητες.
  • Για τους κλάδους, όπου αντιστοιχούν περισσότερες ειδικότητες για κάθε θέση (Τεχνολόγοι, ΠΕ04 κλπ) έπρεπε να δοθεί σε συγκεκριμένη ειδικότητα το κάθε κενό. Π.χ. στην Κέρκυρα ήρθαν 3 διαφορετικές ειδικότητες για Τεχνολογία. Από τα 3 κενά, έπρεπε να επιλεγεί αυθαίρετα το ποιο κενό θα πάει σε ποια ειδικότητα. Το ίδιο συνέβη και με τον κλάδο ΠΕ04 και την παράλληλη στήριξη. Έτσι καταστρατηγείται κάθε έννοια μορίων, σειράς στον πίνακα κι επιλογής.
  • Τα κενά στην Κέρκυρα δεν έχουν καλυφθεί ακόμα και είχαμε τη δέσμευση από τον ΔΔΕ Κέρκυρας, ότι θα δοθούν στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ μόλις επισημοποιηθούν από το ΠΥΣΔΕ.

Η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να παρουσιάσει ειδυλλιακή εικόνα και να «πείσει» ότι όλα είναι έτοιμα για να ανοίξουν τα σχολεία, εξαφανίζει τα κενά!

Κάνουν «προτεραιοποίηση» των κενών, «αξιολογούν» δηλαδή με νέο κόφτη τις ανάγκες των παιδιών και αποφασίζουν ποια παιδιά θα έχουν εκπαιδευτικούς από την αρχή του σχολικού έτους και ποια θα περιμένουν τη β΄, γ΄ κλπ φάσεις! Ταυτόχρονα δημιουργούνται αδικίες στους συναδέλφους αναπληρωτές, που θα κληθούν να δηλώσουν σε συγκεκριμένα πετσοκομμένα κενά σχολείων και θα βρεθούν πιθανόν μακρύτερα από εκεί που θα μπορούσαν να εργαστούν, τη στιγμή βιώνουν για άλλη μια χρονιά τις συνέπειες της ελαστικής εργασίας και ήδη για χρόνια περνοδιαβαίνουν τη χώρα με μια βαλίτσα στο χέρι! Είναι ντροπή και αθλιότητα!

Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τις υπηρεσιακές μεταβολές των μονίμων που έγιναν μέσα στον Αύγουστο δημιουργούν επιπλέον προβλήματα αφού:

  • Οι τοποθετήσεις των νεοδιόριστων και οι εσωτερικές αποσπάσεις έγιναν χωρίς να ληφθούν υπόψη οι Β΄ αναθέσεις, η οριστικοποίηση των τμημάτων, οι μετεγγραφές, η έγκριση των ολιγομελών τμημάτων (η οποία ακόμα εκκρεμεί). Αυτό σημαίνει ότι με τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων, που θα γίνουν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, θα υπάρχουν σίγουρα ανακατατάξεις, οι οποίες θα παρασύρουν μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές.

Αντί να κάνουν όλες τις προσλήψεις σε μία φάση, προσλαμβάνουν σε δόσεις. Παράλληλα προσπαθούν να παρουσιάσουν μια εικόνα πληρότητας, τη στιγμή που τα μαθηματικά αποδεικνύουν ότι με βάση τις περυσινές προσλήψεις και τους διορισμούς που έγιναν, που για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι είναι σταγόνα στον ωκεανό της 12χρονης αδιοριστίας, παραμένουν ακόμα δεκάδες χιλιάδες κενά ακόμα και με τα δικά τους στοιχεία! Πόσο μάλλον να υπολογίσουμε τα πραγματικά κενά, με λιγότερους μαθητές ανά τμήμα κλπ!

Απαιτούμε εδώ και τώρα και πριν δηλώσουν οι συνάδελφοι ή όπου δήλωσαν να κληθούν να το ξανακάνουν:

  • Να δοθούν τώρα όλα τα κενά ανά Διεύθυνση σε όλους τους αναπληρωτές για να δηλώσουν τα σχολεία της προτίμησής τους.
  • Να γίνει τώρα η β΄ φάση προσλήψεων που να καλύψει όλες τις ανάγκες σε όλα τα σχολεία.
  • Να γίνουν οι τοποθετήσεις των συναδέλφων αναπληρωτών με πλήρη διαφάνεια και ταυτόχρονα να παρθούν μέτρα για τη διαβίωσή τους!
  • Να επαναληφθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές, μετά τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και τις αναθέσεις μαθημάτων.

Καλούμε το ΔΣ της ΟΛΜΕ να πάρει θέση και να κάνει παρέμβαση στο Υπ. Παιδείας για το σοβαρό και επείγον αυτό ζήτημα!

Leave a Comment