Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, καταγγέλλει με τον πιο αποφασιστικό τρόπο, τις μεθοδευμένες διοικητικές ενέργειες της Διοίκησης του ΣΥ.ΚΟΙ.ΠΑ και της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας, καθώς και τη Διοίκηση του ΓΝΚ., για τη στοχοποίηση και τις συνδικαλιστικές διώξεις συναδέλφων συνδικαλιστών, οι οποίοι ενοχλούν με τη δράση τους και καταγγέλλουν τα πεπραγμένα των Διοικήσεων.
Οι διοικήσεις αυτές, παίρνουν αέρα από την τακτική της κυβέρνησης να επιβάλλει «σιγή νεκροταφείου» σε όλους τους χώρους δουλειάς, αφού οι απειλές, οι εκβιασμοί, η καταστολή και η τρομοκρατία στους εργαζόμενους, είναι σύνηθες φαινόμενο. Μια τακτική, την οποία εμείς οι εκπαιδευτικοί έχουμε νιώσει στο πετσί μας, με το Υπουργείο Παιδείας να προσφεύγει 3 φορές στα δικαστήρια σε μία εβδομάδα, προκειμένου να βγάλει την απεργία μας παράνομη.
Από τη μία η Διοίκηση του ΣΥ.ΚΟΙ.ΠΑ έχει στοχοποιήσει το συνάδελφο Βαγγέλη Χριστοδούλου, πρόεδρο του Ν.Τ. της ΑΔΕΔΥ Κέρκυρας με κλήσεις σε απολογία, με νομικά αμφιβολη διοικητική απόφαση απαλλαγής του από τα καθήκοντα της θέσης προϊσταμένου, με μεθοδεύσεις εκδίωξής του απ’ την υπηρεσία όπου εργάζεται χρόνια, ακόμα και με δημόσιες απειλές για ΕΔΕ δια του τύπου, επειδή ο συνάδελφος ανέδειξε τις ελλείψεις και τα προβλήματα στο βρεφονηπιακούς σταθμούς. Μάλιστα, δε δίστασαν να προχωρήσουν σε μια ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ -εκδικητική περικοπή 400 ευρώ απ’ το μισθό του συνδικαλιστή προέδρου του Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Κέρκυρας, επειδή τους ενοχλεί σφόδρα με τη δράση του και χωρίς να έχει
προηγηθεί ΚΑΜΙΑ διοικητική πράξη σε βάρος του.
Από την άλλη η Διοίκηση του ΓΝΚ έχει κινήσει πειθαρχική διαδικασία σε βάρος του Κυπριανού Αλέξανδρου Προέδρου του Σωματείου Εργαζομένων του Ψυχιατρικού Τομέα Γ.Ν.Κ. , ο οποίος μετά από 2 βάρδιες, όπου ήταν μόνος του, κατήγγειλε υπηρεσιακά το γεγονός.
Ο στόχος των διώξεων αυτών, είναι η επιβολή σιωπητηρίου σε όποιον αναδεικνύει τα προβλήματα, σε όποιον προσπαθεί να οργανώσει την πάλη για τη λύση των προβλημάτων που δημιουργεί η κυβερνητική πολιτική. Προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους συνδικαλιστές, με στόχο να κάνουν πειθήνιους όλους τους εργαζόμενους.
Μια πολιτική που ακολουθούν πιστά και οι δύο Διοικήσεις, αφού:
- Η Δημοτική Αρχή έχει αφήσει 240 παιδιά των νηπιαγωγείων να βρίσκονται σε 14 τσίγκινα containers σε όλο το Δήμο, με εργαζόμενους σε αναστολή και απλήρωτους, με αυθαίρετες μετακινήσεις εργαζομένων από υπηρεσία σε υπηρεσία, με τραγικές ελλείψεις προσωπικού, με βρέφη και με νήπια να μένουν εκτός των σταθμών. Η αναλγησία τους είναι τέτοια, που για να καλύψουν τις δικές τους εγκληματικές ευθύνες στο κτιριακό πρόβλημα των σχολείων, δε δίστασαν να κατηγορήσουν, για την κατάσταση του κτιρίου του Νηπιαγωγείου Κοντοκαλίου, την προηγούμενη Προϊσταμένη δηλώνοντας ότι «δεν είχαν ενημερωθεί» παρόλο που η συναδέλφισσα είχε στείλει αλλεπάλληλα έγγραφα για την κατάσταση του κτιρίου.
- Η Διοίκηση του ΓΝΚ δεν κάνει καμία προσπάθεια να καλύψει το κατά πολύ μειωμένο προσωπικό (και λόγω των αναστολών) και προσπαθεί να καλύψει τα κενά που υπάρχουν, με μονοβάρδιες, με κομμένες άδειες και ρεπό με αποτέλεσμα να εξαντλούνται οι υπάρχοντες εργαζόμενοι.
Η Κυβέρνηση, οι τοπικές αρχές, οι υπηρεσιακές αρχές, είναι αποφασισμένες να τσακίσουν κάθε λαϊκή κι εργατική διεκδίκηση, να περάσουν με κάθε τρόπο μια πολιτική που εξαθλιώνει ακόμα περισσότερο τους εργαζόμενους. Εκμεταλλευόμενοι και το Νόμο Χατζηδάκη, που βάζει στο γύψο κάθε εργατικό αγώνα, είναι βέβαιο ότι ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία θα οξυνθούν.
ΟΙ εργαζόμενοι, συσπειρωμένοι στα σωματεία τους, με όπλο τη μαζικότητα και την αποφασιστικότητα, έχουν τη δύναμη να σταματήσουν το κύμα τρομοκρατίας στους χώρους δουλειάς.
Τα σωματεία και οι εργαζόμενοι της Κέρκυρας έχουν τη δύναμη να δώσουν ηχηρή συλλογική, αγωνιστική απάντηση σε κάθε προσπάθεια σπίλωσης, στοχοποίησης εργαζομένων και συνδικαλιστών.
- Απαιτούμε να σταματήσει κάθε πειθαρχική διαδικασία εναντίον των συναδέλφων
- Καλούμε τις Ομοσπονδίες και την ΑΔΕΔΥ να καταγγείλουν την συνδικαλιστική στοχοποίηση – δίωξη των συναδέλφων.
- Να δεσμευτεί ο ΣΥ.ΚΟΙ.ΠΑ. ότι όλοι οι υπάλληλοι του 4ου παιδικού σταθμού θα επιστρέψουν δικαιωματικά στο χώρο που εργάζονταν επί χρόνια και εκεί θα συνεχίσουν να εργάζονται, όταν ολοκληρωθεί η μετατροπή του σε βρεφικό σταθμό, με τις ίδιες εργασιακές συνθήκες.
Έχουμε τη δύναμη να βροντοφωνάξουμε:
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΑΠ’ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ !
ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΑΡΜΟΝΙΑ
Καταγγέλλουμε την απόλυση και απαιτούμε την επαναπρόσληψη του συναδέλφου Α.Π. από τα εκπαιδευτήρια Πολύτροπη Αρμονία. Η απόλυση του συναδέλφου έγινε 5 εβδομάδες μετά την έναρξη των μαθημάτων, με την εργοδοσία να κάνει χρήση του νόμου Κεραμέως που έδωσε τη δυνατότητα απολύσεων και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Για να δικαιολογήσει την απόλυση, η εργοδοσία κατέφυγε σε αστείες αναφορές σε αρνητική επίδοση του συναδέλφου σε αξιολόγηση που διενήργησε με τη μορφή δημοσκόπησης σε κάποιους μαθητές! Είναι ενδεικτικό το που μπορεί να φτάσει η αυθαιρεσία του τρόπου και των κριτηρίων της αξιολόγησης, καθώς το μόνο τελικό κριτήριο της είναι το δίκαιο του εργοδότη.
Η πραγματικότητα είναι πως ο νόμος Κεραμέως, αλλά και ο νόμος Χατζηδάκη, σε συνέχεια των αντεργατικών νόμων όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, έχουν αποθρασύνει τελείως τις διευθύνσεις των ιδιωτικών σχολείων. Αδήλωτες ώρες δουλειάς, τηλεργασία χωρίς σύμβαση, παράνομες συμβάσεις ορισμένου αντί αορίστου χρόνου, χρήση 9θέσιων οχημάτων ιδιωτικής χρήσης για τη μεταφορά μαθητών, είναι ορισμένα δείγματα από την ατελείωτη λίστα των αυθαιρεσιών. Ευθύνες θα πρέπει να απονεμηθούν και στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν άψογη συνεργασία με τους επιχειρηματίες της εκπαίδευσης και κάνουν τα στραβά μάτια σε κάθε τους ενέργεια, ακόμα και στην απουσία διοριστηρίων.
Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τη ζωή μας να γυρίσει αιώνες πίσω, όταν ο εργαζόμενος δεν είχε κανένα δικαίωμα και κανένα λόγο για τους όρους με τους οποίους έκανε τη δουλειά του και αξιολογούνταν σε αυτή. Διεκδικούμε όλα όσα μας αξίζουν στον 21ο αιώνα, σύγχρονα δικαιώματα με βάση τις ανάγκες μας!
Εδώ και τώρα να ακυρωθεί η απόλυση του συναδέλφου και να γυρίσει πίσω στην τάξη του και τους μαθητές του.